25. okt. 2015

Klokke Med Dyremotiv

Hei og Velkommen.  Gail fra DesignTeamet her med en gaveide.  Har du en gammel eller kjedelig klokke hjemme?  Eller kanskje du har besøkt IKEA og kjøpt en klokke for 15,-kr??  Jeg gjorde det!  Men etter litt pynting, ble det en fin ting.  Kanskje en gave, men kanskje for meg selv, hi hi.



Jeg ble inspirert av månedens utfordring på Rubber Dance sin engelskspråklige blogg, som for oktober er: 




Jeg startet med en billig klokke



Jeg demonterte den og farget med raisen, caramel og bottle alkoholblekk



Jeg stemplet og embosset dyrene fra African Animals på glanset papir, farget med caramel, mushroom, slate and ginger alkoholblekk og klipte dem ut. 



På bakgrunnen har jeg brukt stempler fra ATC Backgrounds 1Retro Beach og Norwegian Funny Birthday med distress blekk.  Tallene er fra den nye Pick A Number .  De hadde en fin og perfekt størrelse til klokken.



De er litt vanskelig å se, men alkoholblekk gir fint mønster og farge.






Takk for besøket.  Alle stemplene finner du i Rubber Dance sin nettbutikk

HUSK! Ønske du å kjøpe Rubber Dance stempler?  Du kan få 15% rabatt med min kode gail2015.

Hilsen Gail
Min blogg: craftynomad.blogspot.no

8 kommentarer:

  1. Fantastisk flott, Gail!! Tusen takk for kjempegod ide og supert innlegg!
    😘

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks Bibi, glad you liked it. Those animals stamps are so cool. Hugz

      Slett
  2. Jag måste ta fram alkoholfärgerna och prova på olika ytor... Ser bra ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks Kristiina, I am not so good with the alcohol inks but they worked well here. Forgot to say that I painted the back of the clock with white paint cos the plastic is transparent and so are the inks. Hugz

      Slett
  3. Wow, Gail, this is awesome, Jo x

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks Jo, appreciate your visit and your comment. Glad you liked my project. Hugz

      Slett
  4. Awesome work, love the way you used our new number set, it is so versatile ;)

    SvarSlett