31. okt. 2015

Oppsummering - Oktobers Kreasjoner


Hei alle sammen! Bibi her i dag, og som vanlig i slutten av hver måned har jeg massevis av bilder å dele med dere av ting som ble laget med stempler fra Rubber Dance i løpet av måneden som har gått. Noe av dette er blitt vist her på denne bloggen, noe på den internasjonale bloggen (på engelsk), og noe er blitt lagt ut på hver av designteam-medlemmenes egne blogger:


Anita/Niti: 





Bibi:






Gail: 







Irit: 






Katy: 









Kristiina








Majo: 













Susan:




Susanne: 







Publisert i novemberutgaven av det britiske stemplebladet Craft Stamper
som har en artikkel på FIRE sider med ting laget med stempler fra Rubber Dance!


Gjestedesigner Olga:



Gjestedesigner Shilpa:




Jeg tipper det er mye av dette du ikke hadde sett før!
Hvis du vil være sikker på at du får med deg alt det fine some DesignTeamet lager
kan du finne linker til alle bloggene deres på denne siden:


Dette fotoet har ingenting med oktobers kreasjoner å gjøre ...


Fint utsikt, ikke sant? Det er den jeg vil nyte i de neste to ukene mens jeg sitter på balkongen min. Hva jeg mener med MIN balkong?  Om jeg virkelig har utsikt over Middelhavet  her i Fredrikstad? Haha, det hadde vært noe! Men det er iallefall ustikten jeg får mens jeg er på ferie i Spania :-)
Bloggen vil fortsette å bli oppdatert med nye kreasjoner som vanlig, det sørger mitt eminente DesignTeam for ♥

Ha det bra så lenge. Vi ses snart!

Stemplevennlig hilsen Bibi

Nettbutikken vil være åpen som normalt, jeg får bare ikke sendt ut bestillinger før jeg er tilbake ... Resten av familien kan ikke lage stempler og noen ansatte har jeg dessverre ikke ...  Jeg presser og sender ut bestillinger så raskt jeg kan når  jeg er tilbake!




1 kommentar:

  1. Wow, I'm on the team and I am amazed by this selection of projects this month. So many gorgeous colours and fun elements. A lovely array of projects with Rubber Dance's lovely and versatile stamps. Fantastic. Hugz

    SvarSlett