22. mars 2016

Førstedags kuverter med Artist Plate Stamps


Hej Susan her og velkommen til den skandinaviske blog. Det du ser er 2 meget enkle førstedags kuverter som du kan bruge som ide til en pengegavekuvert ved fx en konfirmation . Min inspiration er frimærker, som altid har haft min store interesse rent grafisk, og jeg synes det er fantastisk, at kunstnerne kan få al den information ind på så lille plads.


Jeg har stemplet med Artist Plate på silkepapir. Med Tim Holtz postage dots thinlits die fik jeg lavet frimærkeperforeringen i hvidt papir, hvor det stemplede blev klippet og limet på med decopage lim. Da det var tørt, brugte jeg mine brusho akvarelfarver. Jeg fik stregerne tegnet op med grønne og orange sharpie penne. For at efterligne frimærker gnubbede jeg små tal fra Tim Holtz rubons ark på. Mine frimærkeark blev sat på kuverterne efter at jeg havde stemplet paletten,ude i højre side af kuverten. Og vupti fik kuverten lige et lille frimærkestempel fra Envelope Stamps. Jeg håber, at jeg har inspiret dig.


Jeg har brugt stempelsættene Artist Plate og Envelope Stamps.
Brusho farver, silkepapir, sharpie penne, Archival ink jet black og Hero arts wet cement ink.
16x11,5 cm hvid kuvert.

I kan stadig nå at deltage i udfordringen, kom og leg med.


Husk! På dit samlede stempelkøb i netbutikken får du 15% ved at bruge koden susan2016.

Tak for dit besøg og jeg ønsker dig en god dag.
Kram, Susan

3 kommentarer:

  1. Dette var en unik og flott idé, Susan! Jeg er enig med deg - utrolig hvor mye kunstnerne kan få plass til på et lite frimerke. Det har du jo også fått til her! :) Nydelig bruk av våre farger for utfordringen denne måneden også.
    Takk skal du ha! ♥

    SvarSlett
  2. Very cool. Love the colours and the faux postage look. Hugz

    SvarSlett