5. aug. 2016

Resirkulert Boks

Hei.  Velkommen.  Gail fra designteamet her i dag med et miljøvennlig prosjekt: å lage noe av en gammel metall boks.  Jeg har mange Sizzix decorative strip dies og tenkte boksen kan være en god plass å lagre dem.  



Ta dah!!  Veldig praktisk.  



Du trenger et stor boks (fiskeboller el.likn).  Jeg malte innsiden med svart lakk.  



Jeg stemplet Rubber Dance Vintage Ads på et hvitt ark 11 x 33cm. 



Mellom de store stemplene brukte jeg den lille korsett stempelet og rundt kanten med Vintage Script stempel.



Jeg maskerte og brukte Memory Box Shine sjablong og VersaMark Red Gold Rocket kritt.





Jeg festet dette på boksen med dobbeltsidig tape.



Jeg var inspirert av Vickie's tutorial og laget min egen 'washi tape'.  Jeg brukte rød, hvit og svart acryl maling og stempler fra Rubber Dance Retro Beach.  


Jeg limte tape i øvre kant av boksen og svart blonde rundt bunnen.  Jeg stemplet Rubber Dance The Shopper tre ganger, farget, klippet ut og limte dem rundt boksen.


For moro skyld stemplet jeg spiralen fra Round in Circles og utgåttpådato fra Norwegian Funny Birthday og limte den under boksen.  Jeg brukt svart ull rund kanten. 



Utfordringen på Rubber Dance denne måneden er å lage noe med mye svart og hvit pluss en farge til.  Bibi sier vi kan bruke ulike nyanser av den samme fargen.  Jeg brukte rødt og lys rødt aka rosa ROFL.  Temaet (kjærlighet og romantikk) er valgfritt å ha med.  Her er det i første rekke fargene som gjelder.

Takk for besøket.  
Alle stemplene finner du i Rubber Dance sin nettbutikk

Min blogg https://craftynomad.blogspot.no

Jeg skal melde mitt bidrag på:

Scrappelyst Grublis for Juli - Resirkuler 
Hjerteboden Juli/August - Alt er Lov  

2 kommentarer:

  1. Rock'n roll fiskeboll, kjøttkaker og fårikål ♪♪♪♪ Og når man har spist opp alt dette og danset litt kan man altså lage en sånn stilig oppbevaringsboks. Jeg digget den, Gail! Den var utrolig stilig! Jeg holder på å male mine bokser med matt maling og det ble også veldig elegant. Det er virkelig gøy med resirkulering når resultatet blir så flott! :)
    Klem, Anita ♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du tok med denne kule resirkulerte boksen på Hjerteboden sin utfordring - Alt er lov! :)
    Klem, DT-Anita ♥

    SvarSlett