1. aug. 2016

Romantisk Utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb

Hvis du ser etter vår farge-utfordring for august, finner du den her.

Hei alle sammen! Bibi her i dag (eieren av Rubber Dance), for å vise dere et kort jeg har laget til utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb.

For tredje gang i år, er Rubber Dance sponsor av Norsalten Hobbyklubb sin utfordring. Denne gangen er temaet "Love is in the air" og man skal lage noe til brudeparet.




Stemplene jeg har brukt er fra settet Nostalgic Couples. Hovedstemplet heter Retro Couples, og det embosset jeg i gull (ser mer brunt ut på bildet). Ramma er en dies fra Elizabeth Craft Design og den er også embosset i gull. Bakgrunnen er laget med Brusho Dark Brown. Jeg ønsket et litt tøft kort, men jeg kommer liksom ikke unna å bruke litt bånd og sløyfter på et brullupskort :-)

Håper dere vil være med på utfordringen! Premien er et gavekort på 200,- kroner som du kan bruke i nettbutikken til Rubber Dance.

Lykke til!



Stemplevennlig hilsen Bibi
♥ ♥ ♥



Minner om at vi her på Rubber Dance også har en ny utfording i dag:

1 kommentar: